PAUSE HERE

Selasa, 1 September 2015

Mr Paper Exam VS Mrs Annabelle

Assalamualaikum

Sudah beberapa hari Mirul jawab soalan exam. Peperiksaan percubaan memang sangat susah. Mirul cuba untuk buat yang terbaik. Tapi disebabkan Mr Otak kurang memberi kerjasama. Mirul pun tak boleh jawab soalan. Mirul dah study tapi Mr Otak buang semua yang Mirul study. Nak jer marah Mr Otak ni. Tapi nanti Mirul tak berotak pulak.

Kali ni, Mirul tengah menunggu kertas soalan. Entah apalah yang Mirul akan dapat. Bila Mirul tengok Mr Paper Exam, Mirul rasa macam tengok Mrs Annabelle dekat-dekat. Rasa takut. Bila Mirul cuba menjawab soalan. Mirul rasa macam tengah sentuh Mrs Annabelle. Mirul rasa takut. Bila dah habis jawab. Mirul pulangkan kertas kepada Mr Cikgu.

Sudah tiba masanya, Mirul akan menghadapi Mr Paper Exam. Mirul akan tawakal dengan apa yang Mr Paper Exam bagi. Kalau Mr Paper Exam bagi markah yang teruk, dia memang nampak macam Mrs Annabelle. Mirul harap markah yang Mirul akan dapat ialah Markah yang terbaik bagi Mirul. Mirul harap Mr Paper Exam, Mr PT3, Mr Otak, Mr Cikgu, Mr Hati dan segala Mr memberi bantuan untuk Mirul menjawab soalan PT3 yang sebenar.

4 ulasan:

  1. Petua nak igt ape kita baca nak2 waktu exam yg stress selawat n istigfar byk2 mirul- bila dah tenang nanti kita akan igt balik ape yg kita baca.. buat ngan ikhlas tau..hehehe :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kak. mirul akan ikut ap yg akak ajar

      Padam
  2. semoga mirul dapat buat yang terbaik insyallah

    RUTIN HARIAN

    BalasPadam
  3. Gedluck for your exam okeyyyy :)
    All da best !! ^^

    BalasPadam